Hello

Fortfarande sjuk, det är inte kul:( Det skulle inte vara så farligt om jag inte kände mig så jävla YR hela tiden! Sitter här och känner det som om jag ska ramla av stolen när som helst :/ Men man får bita ihop för ingen vill läsa en blogg som ingen skriver i :P


Jag är så jääävla snygg jjust nu, sitter i mina underbart sköna gråa mjuiksbyxor i strl xxl, en rosa sammetströja som jag hittade uppe i mitt rum någonstan, otvättat och tovigt hår(jag lovar hela håret är bara en stor tova), ingen är så sexig som jag när jag är sjuk walla! Hahah. Idag har det inte hänt så mycket som ni kanske förstår, tittat lite på tv, inget roligt att rapportera än, maybe it will come. Funderar på att göra en ny header, får allid för mig att göra sånna saker när jag är uttråkad, lovar inte att det kommer någon ny, jag sätter mig antagligen bara och knåpar sen får vi se om den får äran att koma upp eller inte :P Ska bara försöka mig photoshop först, har faktiskt aldrig hållit på med photoshop på pc bara på mac, helt annorlunda kommandon så vi får se hur det här slutar :P

Kanske kastar in ett inlägg senare om det finns något intressant att skriva om :P Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0