Helgen

Förlåt det har inte blivit mycket skrivande i bloggen nu under helgen, måste verkligen skärpa mig med det där.

Fredagen var dunder, jag är nu officiellt med i ett gäng, vi är Almunges badest, Slemmig torsk i en brödrost kallar vi oss, förkortast kort och gott som torskarna.

Som sagt allt var dunder, men jag tror nog att jag fick i mig liiite för mycket dricka så jag blev nog lite för skrikig ang en idiot som kom tills tället där vi var, och stackars R fick höra hela utläggningen om varför han var dum i huvudet, måste nog be lite personer om ursäkt för mitt jobbiga uppträdande i fredags :P

Igår mådde jag inget vidare överhuvudtaget, förkylningen håller i sig och vill inte släppa, en kompis hade inflyttningsfest igår, jeg åkte dit men var absolut inte på humör så efter någon timme drog jag mig hemåt med en ica pizza och en två liters cola och mumsade :) Idag är inte heller världens roligaste dag, kan knappt andas för att jag är så täppt och det känns som att hela halsen är full med slem, inte så mysiga detaljer men ni får stå ut ;)

Jag sov hemma hos min köra mor inatt, otroligt skönt utan allt liv som finns hemma hos S, har inbte ens bytt om än utan jag hasar runt i mjuiksbyxor och morgonrock, lovely :)  Nej man kankse borde ta och rycka upp sig lite ska nog in till stan och sola med Nisan snart hade jag tänkt, blev inget solande den här veckan men nu kommer det så det är nog dags att fräscha till sig lite för solarierna stänger ju så satans tidigt på söndagar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0