God!

Gud jag är helt slut! Vart kommer alla samtal ifrån? Det bararinger och ringer och ronger, det tar ju aldrig slut! :| Tack gode gud för fikat om 7 min, har aldrig längtat så mycket till fika någon gång i hela mitt liv!

Ska träffa Anna och Malin idag men vette fan om det blir så om dom är i sthlm nu, jag orkar inte vänta på dom i evigheternas evighet på stan så vi får väl se hur det blir med det, börjar få lite ont i fötterna av mina ny stövlar, är så ovan att gå i högklackat nu för tiden :P Eller inte ont i fötterna men jag har ont precis i slute(eller början?) av den högra stortån :P Ja där man böjer tån från foten alltså:P Hahha :)

Mamma ville också gå på stan med mig men hon slutar en timme efter mig så jag vet inte om jag riktigt orkar vänta på henne på stan så länge faktiskt, så vi får vällan se hur det blir med den saken, undrar vart mamma tog vägen förresten, måste prata med henne om att ladda på mitt busskort, är inne på sista resan annars kommer jag inte till jobbet imorgon :P

Förresten har ni märkt att solen lyser?:D Jag sitter precis vid fönstret nu och har solen på mig, helt varmt och skönt, helt underbart :)

image92

Våren är på väg, fast dom anske bara lurar mig igen, nästa vecka är det säkert snö igen:(

Kommentarer
Postat av: Jessica

spännande =) alltid lika kul att få hem grejer.

2008-03-27 @ 14:03:33
URL: http://aaceton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0