God morgon

God morgon idag är det lördag,skönt att få sova, trodde jag, älsklingen vände o vred på sig och tog upp all plats så jag kunde inte sova, när vi äntligen lagt oss skönt igen så ringer mobilen , hann inte svara, men när jagt såg vem det var som ringde mig klockan 9 på morgonen så ringde jag upp, hon ringer mig aldrig så tidigt. Hennes idiot till pojkvän har varit otrogen så nu ska vi dra o trasha hans rum med ett basebolls trä, hon började lite igår och lyckades slå sönder hans fönster :P Tråkigt att han var otrogen men bra för mig för nu flyttar hon hem till Uppsala igen säger hon, hon går i skola i Sala just nu men sen skulle hon flytta 3 timmar bort med sin popjkvän när dom hade gått ut men nu är det slut så min älskling komemr tillbaka till mig :D

Snart ska jag nog ner på stan med Sonis syrra Amanda och sola, skulle kanske träffa henen också om hon kunde åka in till Uppsala,går bara ett tåg in till Uppsala pålördagar från Sala och det går halv 7 men en tjej på hennes skola skulle hit så hon kanske kunde åka med henne, men henens mobil dog när vi snackade och den verkar inte vara igång än så vi får väl se hur det blir med  den saken , den är inte igågn än så jag vet inte om hon kommer:P Snart ska jag gåoch duscha, älsklingen har ockuperat duschen, han vägrade duscha med mig av någon anledning:S Så jag frå väl vänta tills han är klar.

Tjingeling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0