Fy på mig!

Neee! Fy på mig själv! Har knappt skrivit någonting i bloggen usch ! Det blev en Tallin resa iaf Malin och Anna tog tag i alla lösa trådar och fixade det :) Det betyder inte att vissa personer i min klass is off the hook oh no! Det behövs fortfararande mycket smörande för att dom ska komma in  my good grace igen. Nu är jag äntligen frisk och inte en dag förtidigt eftersom det blir en faslig massa festande på lördag då Denise fyller 19, först blir det middag och skoj hemma hos henne sen jävlar blire party på Platina, dansa hela natten lång :D Då kan man ju inte vra sjuk heller! Ska snart åka in till stan och bla köpa en födelsedags present till min kära mor som fyller år nästa lördag sen ska jag träffa Nisan och sola så vi är härligt fräscha tills på lördag :)

Jag tycker inte om Mars månad, alla fyller år samtidigt och det är inte bra för min ekonomi, Sanne fyllde år iförrigrå, Denise på måndag, Natta på fredag och mor min på lördag, det är så i mitt kompisgäng att alla ska fylla i klumpar ungefär, alla fyller år under samma månad, blir mycket partyn då och mycket presenter, då blir stackars alexandra fattig :/  Nej nu ska jag gåå och klä på mig tror jag nog så att jag kommer in till stan någon gång. Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0