Fredag

Äntligen Fredag, eller det ska jag säga som har varit hemma hela veckan :P Var bara på en lektion idag på naturkunskapen, skit äcklig lektion, vi pratade om könssjukdomar och fick se bilder på hur det kunde se ut, inte särskilt mysigt kan jag säga, extrema närbilder på könssjukdomar, precis vad jag vill se precis efter att jag har ätit :)

 Idag blir det nog bara en lugn kväll hos S, måste spara på krafterna till imorgon då det är fest :)

Sitter och lyssnar på Westlife på youtube, aah nostalgi säger jag bara:) Jag var världens största Westlife fan förr i tiden, och då menar jag största, åkte till sthlm varenda gång dom kom, åkte vid 5 på morgonen föratt sitta utanför globen så att vi skulle komma längst fram på konserten, stog utanför Sheraton och väntade på dem, satt utanför Café Opera, det var underbara tider det :)

image57
image58

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0