:)

Aaah nu har jag varit ute på en uppiggande liten promenad på lunchen med Maggan och Kerstin, trevligt trevligt, bet lite i kinderna när det blåste men det var ändå skönt att komma ut annars sitter man ju bara inne i huset obh blir trött istället, det finns ju inte särskilt mycket kul att göra här uppe i Boländerna, för er som inte vet är Boländerna ett område i Uppsala där det bara finns kontor och fabriker, så det finns inte särskilt mycket kul att titta på, grått överallt, inna låg växeln mitt inne i centrum då gick man ju runt i affärer varje dag, slösade väldigt mycket pengar då så det är väl bättre nu när jag inte kan slösa pengar på lunchen :P

Ska in på Uppsalahems hemsida och leta lite lägenhet, nu när jag går i skolan har jag ju inte riktigt råd men jag tar ju studenten den 2 juni sen ska jag ju jobba här i växeln ganska mycket så då har jag minsann råd med lägenhet, hyran är inget problem nu men sen ska man ju betala räkningar och mat och så vill man ju kunna leva lite också :P

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi det krånglade lite, funkade inte att logga in ;)

2008-03-28 @ 14:28:32
URL: http://ohneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0