DiskoBowling

Hallå! Ska snart iväg hem till ne kompis där dom flesta är samlade så ska vi ha lite förfest innan vi ska iväg på disko bowling, ska fan sopa banan med dom andra :P Haha, jagf är faktiskt ganska bra på bowling, i början brukar det gå sisådör men sen kommer strikearna och spärrarna fram:P Vi får väl se hur det går idag, bara för att jag låter så kaxig nu så kommer det väl gå käpprätt åt helvete :P Men det ska nog bli kul, bara jag får bort den här huvudvrken som jag har:/ Inte ett dugg kul att ha ont i huvudet när det händer saker, då vill man bara gömma sig under täcket och sova, men förhoppningsvis så försvinner det snart, känns redan lite bättre :)

image96

Kommentarer
Postat av: Klara

hoppas du har haft en bra dag :)

gå in på min blogg och välj mellan Paris Hilton och Nicole Richie, så är du gullig :)

2008-03-29 @ 19:32:36
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh kul :) ha en bra kväll

2008-03-29 @ 19:35:37
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0