Dida

Snart är dagen slut här igen, eller snart och snart det är väl en 45 min kvar, har inte hört någonting från Anna och Malin så jag vet inte om dom har kommit hem från sthlm än eller vart dom kan vara någonstans så jag har ingen aning om jag ska träffa dom eller inte :P Blir nog ingen stan, är ovan att gå i högklackat så nu börjar det göra ont, skulle kunna gå i dom ett tag till för det gör inte helvetes ont men så där jätteskönt är det väl inte :P Fast mamma ville ju gå med mig så jag vet inte, jag är nere på stan halv 5 och hon halv 6, vet inte riktigt vad jag ska göra under tiden, vi får vällan se hur det blir:) Har lust att shoppa kläder, men ska inte slösa pengar och förresten när jag ser mig själv i spegeln blir jag egentligen inte direkt jättesugen på att köpa nya kläder :S Måste börja träna igen, och nu ska jag banne mig inte bli sjuk så att det blir fler uppehåll!

Varför måste man egentligen skriva en rubrik, ibland så har man ingen passande rubrik, eller jag har nästan aldrig en passande rubrik, kanske beror på dålig fantai, jag kanske ska börja ha helt olika rubriker som inte har med någonting att göra hädanefter? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0