Blödande skavsår

Gjorde en Blondinbella igår och köpte nya skor för att dom jag hade fick jag ont i fötterna av, men jag skulle nog ha hållt mig till stövlarna..

Som sagt fick skit ont i föttena av stövlarna jg hade på mig igår, sen ville mamma gå på stan, fötterna skulle ha dött så då fick jag en snilleblixt! Jag kunde ju gå in på skopunkten och köpa ett par "flats" som jag hade tittat på tidigare så skulle mina fötter kanske överleva dan, ett misstag från min sida.

I början gick det bra och allt var frid och fröjd, men ju längre jag gick desto ondare fick jag i hälarna, great skavsår tänkte jag, men jag klarar mig nog. Fick ondare och ondare men jag stog ut, sen träffade jag Soni, hans bror och farbror på stan sen åkte vi hem, då var allt bra igen, det gjorde ju inte ont längre, sen när vi ska gå och lägga oss skriker Soni till "Vad faaan har du gjort på hälarna!?!?"  Förvirrat tittar jag på hälarna, jag var så trött så att jag helt hade glömt bort dagens smärtor, och ser torkat blod över båda mina hälar, inte bara lite utan det ser ut som att hälarna har blivit slaktade det var blod överallt, hela hälarna var blodiga, under foten och på ena upp på benet, nice!

Nu kan jag knappt gå i mina adidas skor utan jag går som Frankenstein för att det gör så jävla ont, jag får ta och köpa "extrahud" eller vad Sussie snackade om på apoteket, då blir jag verkligen Frankenstein med hud som inte är min egen och grejer:P

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0