Bild på lägenheten

Här är en bild på hur lägenheten på Jenny Linds väg ser ut, ganska fin va? Synd bara att man inte får se bilder på hur tapeterna och så ser ut men man får se hur stora rummen ska vara och så, layouten liksom. så nu kan ni också få se hur min lägenhet kan komma och se ut ;) Om dom 5 före mig tackar nej vill säga :P

image95

Jag känner att jag faktiskt är väldigt sugen på den här nu, tyckte om layouten på den:)

Det är synd bara att den ligger just i Gottsunda för jag skulle faktiskt vilja ha en lägenhet som ligger närmare stan egentligen men man tager vad man får, hittade nästan inga lägenheter nära stan, förutom i Kvarngärdet men som sagt det har ju blivit så populärt nu så det är många som vill ha dom och det är väl inge som vill flytta ifrån lägenheterna inne i stan, man kanske borde ta och skaffa sig en bostadsrätt men jag känner att jag inte har någon lust att låna pengar för att få en lägenhet, kanske ska gå in och kolla på något företag som har hand om bostadsrätter och kolla vad dom kan ligga på :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad ska vi göra i den salen? :P haha pusspuss

2008-03-28 @ 15:44:33
URL: http://ohneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0