:)

Måste verkligen bli bättre på att blogg under helgerna, det här går inte för sig längre. Glitterpartyt i fredags blev inte världens bästa, i början hade vi skit kul och var glittrande till max, sen kom en förbannande huvudvärk smygande som inte vill försvinna hur många värktabletter jag än tog, berodde förmodligen på uttorkning, drack ett glas vatten på hela dagen vilket absolut inte är bra. Sen så var tjejerna som var där förutom mitt egna kära gäng lite för mycket för mig, skit snälla och urgulliga absolut men alldeles för tjejiga, jag har alltid vart lite mer lagd åt det killiga hållet och kan spendera en hel dag med tv-spel och vara helt satisfied, och dom var liiite för tjejiga för mig, en hel kväll med läppglans och smink blev alldeles för mycket efter ett tag:P

Hade väldigt gärna ha velatgå på klassfesten som var samma dag vilket var synd eftersom jag verkligen ville gå men eftersom det var Sannes 18-års fest så kände jag att den fick gå i första hand.

Missade bussen inne i stan sen också jag sprang till helvetes bussen och jag är vid mitten dörrarna när busshelvetet åker därifrån! Så det blev iskalla 45 min medans jag väntade på nästa buss.


Igår var det påskafton men även min kära mammas 20+ års dag :P Fick veta en massa glada nyheter som jag inte får berätta för någon för dom ska släppa bomben på den speciella dagen så dom fick mig att lova att inte berätta något för någon vilket blir jobbigt eftersom jag håller på att spricka av iver att få berätta för någon, but my lips are sealed and I threw away the key. Får väl håll det för mig själv i 3 månader :P me det finns en aspekt av det hela som jag verkligen känenr att jag måste få diskutera med någon, som egentligen inte har med den andra nyheten att göra fats samtidigt har dne det men ändå inte, komplicerat? :P Men jag känner att jag måste prata med någon om det för det har att göra med ett beslut som jag måste ta men eftersom det är så närat knutet till nyheten så vet jag inte om jag får ta upp det här heller med någon för då måste jag nästan förklara hela situationen, men jag skulle verkligen behöva hjälp med det här beslutet, vad ska jag göra ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0