15.19

En ny dag av ingenting:P Vi ska göra broschyrer på GK och jag har ingen inspiration eller fantasi på vad jag ska göra! Det som är det svåra är att vi ska lära oss hur man gör när man gör massutskick, alltså t.ex reklamblad där det st¨år ditt namn istället för kund t.ex Kära Alexandra, vi på blablabla har nu en tävling om .. Istället för Kära Kund vi .. Men vi ska göra om olika resmål och då blir det så svårt att anpassa för vi måste ha en grundlayout som ska passa till två olika resmål, det är det som gör det så svårt för då måste man hitta en stil som passar för båda resmålen, så jag har inte kommit så långt med andra ord, har inte ens kommit på något namn på mitt företag än, en Pat ska komma på något klatschigt åt mig :) 

Idag händer det og ingenting som vanligt, är det bara jag som tycker att jag har ett ganska tråkigt liv emellanåt? :P 

Kommentarer
Postat av: Malin

Nice babe :) ses imorgon

2008-03-18 @ 00:10:02
URL: http://Ohneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0