Wihoo

Yes idag är det fredag och jag slutar tydligen 4 idag istället för 5 som jag gör i vanliga fall :D Så är det i växeln under sommaren, helt underbart! :D

Idag ska vi tydligen åka och fiska, min pojkvän är helt tokig i att fiska, jag förstår inte det roliga med att fiska, okej meta en varm sommardag i solen men stå med kastspö och engagera sig men dom tycker tydligen att det , men vi ska tydligen bli ett ganska stort gäng så det blir väl förhoppnngsvis trevligt :)

Och imorgon blir det kul med grillning och sen discobowling:D Undrar om jag får några presenter av mina kära vänner imorgon;) Men det spelar ingen roll blir bara glad att dom vill vara med mig haha.

Lite tråkigt bara att  det är jättemånga som är bortresta eller jobbar kväll/natt imorgon så vi blir 4 st men det lir nog bra ändå fö dom gör ett alldeles utmärkt jobb med att förgylla mina dagar :) Love you my  darlings :)





Det här är vad jag hade tänkt ägna lördagen åt, och en massa massa alkohol innehållande substanser ;)

Kommentarer
Postat av: Mariama

Grattis förskott!:)

2008-06-27 @ 15:29:17
URL: http://thatimyname.blogg.se/
Postat av: Mariama

Ja han är verkligen det, men ibland är han bara så som man säger på engelska: so full of himself.Hahah men jag tycker att han passar ihop med Blair, just nu tycker jag synd om henne men hon har i alla fall Serena kvar nu när hennes såkallade vänner har dissat henne, jag hoppas att Jenny inte börjar bli lika falsk som Blair var.

2008-06-27 @ 15:42:43
URL: http://thatimyname.blogg.se/
Postat av: malin

Love you to darling. Morgondagen kommer bli DUNDER!

2008-06-28 @ 00:31:43
URL: http://ohneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0