Varmt som in i h***vete

Idag har det varit helt sjukt varmt, man ska väl egentligen aldrig klaga men när man bara har en tunn klänning på sig och ändå håller på att dö av värmeslag då är det någonting som är fel alltså :P Mådde illa för att det var så varmt.

Vi var och spelade minigolf med NIsa och Kroghan, vilket inte gick särskilt bra, alla var otroligt griniga(även jag) pga värmen så alla blev tjuriga på varndra och vi gav upp efter 10 år, så inte helt lyckat alltså, men minigolf ska man fan köra på kvällen när det är så dät underbart sommarkvällsvarmt, annars går det nästan inte.

SEnare på kvällen drog vi ihop ett litet gäng och grillade, skit msyigt med en massa tjejsnack men vi gjorde alldeles för mycket mat, vilket resulterade i en massa onödigt grillade krovar och hamburgare och en massa onödigt spenderade pengar man aja vad ska man göra egentligen ?

Imorgon blir det antsällningsintervju del2, var på intervju för ca 1 1/2 vecka sen på ett digitaltryckeri här i Uppsala, så nu ville dom att jag skulle komma tillbaka imorgon för en intervju till. Hoppas att det går bra och att jag får jobbet, det är inte fy skam att få fats antsällning direkt efter skolan slutat, men jag har inte alldeles för höga förhoppningar, jag har ju faktiskt ingen riktig erfarenhet att jobba på ett tryckeri på det sättet, vvisst är jag utbildad till det men de kanske hellre vill ha någon med mer erfarenhet typ någon lite äldre som jobbat i branschen några år, men ändå kul att få komma tillbaka en gång till så någonting måste ju vara intressant :)

Wish me luck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0