Världens bästa tv-serie

Jag måste bara tipsa om världens bästa tv-serie. Det är inte Desperate housewives eller sex and the city eller något annat, även fast dom är några absoluta favoriter som jag följer slasviskt.

Det är faktiskt en Kultförklarad fängelseserie som heter Oz. Den gick tidigare på 3:an på nätterna pga att det är en väldigt grov serie med mycket våld, mord, våldtäkter mellan de intagna och liknande. Kommer ihåg när jag var yngre satt jag verkligen uppe och väntade till klockan 2 på natten även när det var skola dagen efter bara för att få se Oz. Det är verkligen en av dom bästa serierna jag någonsin har sett, tycker det är otroligt synd att de inte visar den längre, men nu jävlar ska jag fan köpa hem alla sex säsongerna, för dom är verkligen sjukt bra , så får ni en chans att se ett avsnitt så ta verkligen det, jag lovar att ni kommer vara helt fast. Det blev iaf jag, från den första scenen satt jag som fastnaglad framför tvn, blinkade nog knappt för att jag inte ville missa något, haha.


Men iaf, ta verklign chansen att se den här underbara serien, fast den är nog ingenting för den som är känslig för blod ch våldsamma scener, för det finns det gott om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0