Snart så

snart är dagen äntligen slut, jag har ändå varit otroligt pigg idag jämfört med förra veckan,. Man börjar väl komma in i rutinen nu, det började ju kännas lättare på torsdagen, sen ännu bättre på fredagen, men nu efter halv 4 blev jag väldigt trött, blev väl trött av att  jaga kläder på Ellos haha. Nu beställde jag lite kläder från Haléns istället, bl.a en sideskjorta som jag tycker skulle vara snygg till min pennkjol och 2 par långa linnen, ett svart och ett vitt. Beställde även 3 st rosa scarfes för 0 kr st:D Riktigt bra där, var inte meningen att det skulle bli 3 men jag satt där och klickade och tänkte att varför i helvete kommer den inte i kundkorgen haha, Men vafan dom var ju ändå gratis så mamma kan få en och så kan jag ha en i reserv :)




Fyndhörnan gör skäl för sitt namn, o kr, gratis är gottast :)


Beställde även den här för 179 kr, tyckte att den var ganska fin, skulle egentligen velat haft den i någon färg men den fanns bara i svart och vitt och eftersom min pennkjol är svart så blir det nog snyggare med vitt tänkte jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0