Saknar

satt just inne och kolalde på bilder på en massa gamla kmpisar, elle gamla kompisar och gamla kompisar, vi vär väl fortfarande kompisar men vi umgås inte lika mycket som förut, böjra sakna den gamla tiden som fan, när man sprang runt som ett gäng fjrotisar dag ut och dag in, jag vill tillbaka :( Vill att allt ska vara som förut, jag vill inte bli vuxen, jag vill inte! :(  

Sommaren 2004 var den bästa sommaren i mitt liv, underbar, underbar sommar!! Ni vet vilka ni är som gjorde sommaren till den bästa av alla.

Ingen sommar har någonsin kunnat mäta sig med den sommaren och ingen kommer antagligen kunna göra det heller.

Saknar gamla tider och mina och Heddas missions haha .. jag vill verkligen tillbaka !!


Förlåt blev lite gråtmild och nostalgisk där, men nu när man börjar tänka på att man är vuxen nu och inte kommer att ha sommarlov på samma sätt längre och inga mer höstlov, jullov, sportlov, påsklov och allt vad man nu hade och att jag antagligen aldrig mer kommer springa runt i en skog mitt i natten och leka dunkkurragömma och aldrig mer gå 1,5 mil på E4 när det är 32 grader +(en jäääävligt jobbig dag men det blev ju ett oförglömligt minne ) aldrig mer glida runt på moppen nätterna igenom(var väl därför jag blev så lyrisk över igår, kände mig verkligen som 15 igen), när man börjar tänka på det, då får man faktiskt bli lite nostalgisk och ledsen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0