Ring ring

Shit det har ringt som ini helvete idag i växeln, är helt slut!!!  Men nu är det bara 35 min kvar så det här ska ajg väl ta och klara :)

Längtar tills på lördag, då ska vi fira min födelsedag som egentligen är på måndag, men hur kul är det att festa på en måndag liksom, haha.

Då blir det mysigt med en massa grillning och mums och sen är det discobowling som gäller, wohoo party!! :D Ni som aldrig har testat discobowling måste göra det, det är askul :) Det blir faktiskt mycket roligare med lite dricka i kroppen ;) Då skrattar man som fan åt att man missar(ja förra gången hade jag kanske fått i mig liiiite för mycket dricka då ville klotet bara ner i rännan hela tiden haha ) Längtar som fan då får jag ju träffa Mallan igen också, längsen, sknar min systeryster tillika fru :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0