Morrn Morrn

på er, nu sitter jag på jobbet här igen, as svårt att komma upp idag för jag kunde inte somna igår, var alldeles för pigg. Jag och Denise var ute på eskapader med moppen, haha det var verkligen 15 års känsla :P Vi flamsade och tramsade på den där moppen, och den är helt sjuk också, åker man mer än en på moppen så går den knappt att köra om man inte sitter aslångt fram på sitsen och lutar sig framåt haha så vi hade askul hela vägen från Nyby till Slavsta, såg ni några dårar på en silver orange moppe där i närheten så var det garanterat vi :P

Efter det här hade jag piggnat till, jag hade ju varit ute och kört moppe i friska luften i 2 timmar för bövelen så somna det gick då rakt inte, inte blev det bättre av att älsklingen sitter i allrummet på övervåningen medans jag försöker sova och kollar på film med sitt jävla sorroundljud, väggarna hos honom är ju tunnare än smörpapper, man hör allt .




Moppe is the shit again.

Det här är inte "min" moppe dock, men det här var min dröm moppe när jag var 15 :P

En kompis hade en sån och jag åkte  med honom heeeeela tiden, och jag gav mig fan på att jag skulle ha exakt en sån här moppe, svart skulle han fan va också, men jag fick aldrig någon moped :(

Men jag tar igen den förlorade moppe tiden nu i sommar istället haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0