Mmm choklad

Hade precis fika, och eftersom det är min födelsedag så blev det tårta som kerstin bjöd på som en gemensam tårta eftersom hon fyllde i tisdags. En otroligt god choklad tårta från forsa, mums säger jag bara :D Men det var otroligt mycket choklad så man kunde inte äta särskilt mycket innan man blev helt full på choklad, men otorligt god med någon kladdig choklad i mitten, en dröm i choklad helt enkelt:)

Idag tänkte jag egentligen åka ner på stan efter jobbet men det blir det ingenting av nu när mina kläder ligger på tork fortfarande och jag har så otroligt snygga kläder på mig, Inte kul att åka ner i regnet heller, nu är det iof uppehåll men det kommer väl igen, så jag väntar till imorgon då det tydlogen skulle vara lite sol :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0