Mkt fint

Hittade as fina grejer på Forever21, nu när dollarn är så jävla låg är det värt att skicka efter kläder därifrån plus att kläder därofta är billigare än i sverige, men det dumma är att du måste betala på en gång och då måste man ha ett kredit kort förstår ni och det har inte jag så jag kan inte beställa. kanske får flörta lite med morfar, han kanske vill låna ut sitt kort till mig igen :) Tihi :)

Nej nu är jobbet snart slut, wonderbar! Så nu blir det lite shopping med Malin, är egentlign inte så shoppingsugen just nu för att jag är så jävla trött, men det kommer nog ska ni se när jag väl går där på stan :)


Ska försöka installera min digitalkamera och så också så att jag kan lägga in lite fina bilder här på bloggen , har insett att det ser ganska tråkigt ut med bara text.

nej nu går jag

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag håller med dig, Harry Potter äger.



(Och nu när det är så sjukt billig att handla på nätet borde man passa på att köpa en massa t-shirts med typ Hogwartsemblem på. ^^)

2008-06-25 @ 17:57:23
URL: http://emira.blogg.se/
Postat av: J U J U ~ Mode- & fotobloggaren

Ah håller med, inte fint om man har blåa byxor och ett neonfärgat linne typ haha xD

Forever21 har så fina saker ja! Men vissa säger att det är mkt att betala, asså tull =/

2008-06-25 @ 20:28:51
URL: http://shesmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0