Men då!

Ganska irriterande med rabatter man får på internet, jag fick en "födelsedagsrabatt" från ellos, om jag handlade för över 800 får jag 200 i rabatt, fine tänkte jag, hittar jag grejer för över 800 så kan jag väl skicka efter då, men erbjudande helvetet gäller ju inte på rean! Och allt jag vill beställa är saker som jag tidigare inte har velat klicka hem pga priset men nu när det  finns till ett resonabelt pris så får man ingen rabatt på det! Så det blir ju svindyrt ändå. Ganska dåligt tycker jag. Och jag vill ju inte klicka hem grejer som jag egentligen inte vill ha bara för att få rabatten.

Men jag är sjukt sugen på att klicka hem den här klänningen och har varit det ett bra tag nu så jag tänkte på nu när man fick rabatten, men nu hittar jag inte tillräckligt med grejer och känns lite dumt att klicka hem dne först för 349 kr och sen betala porto och exp avgift på det också. Känns inte så kul. Jag shoppar mycket men jag är fortfarande ganska snål och shoppar smart, därför jag har så mycket kläder :P




Den här klänningen från Ellos är jag så sjutk sugen på att klicka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0