Lugnt

det är jättelugnt på jobbet idag, vilket faktiskt känns otroligt skänt måste jag säga.

Sitter och kollar på olika djuraffärer just nu, jag ska köpa en hamster till min lillasyster som är 6 år, har lovat att göra det. Vill köpa en till henne nu men jag har lovat mamma att vänta tills semstern är slut så det inte blir en massa krångel, men jag vill ju köpa en nu, Louisa är ju så himla förväntansfull på dne där hamstern så jag vill att hon ska få den nu, men jag får väl vänta då, annars blir det ju jag som får ta hnd om den under semestern när dom är borta. Och nu har mamma också hotat mig med att det är jag som kommer få städa buren för att hon vägrar(suck) men hon kommer säkert ändå göra det till slut hahah. Louisa är ju  lite för liten än kanske för att städa buren helt själv. men jag ska nog lära henne. Har man ett djur måste man ta sitt ansvar och det ska hon få lära sig från första stund. Hon måste byta vatten och ge mat varje dag helt själv annars tar jag tillbaka hamstern, tycker ni att jag är för hård mot henne då ?




En sån här tänkte jag köpa till henne, en Rysk vintervit dvärghamster.
Söt eller hur ? Haha jag kommer säkert kela med den mer än Louisa, antaglígen för att hon inte kommer att få röra den för att jag kommer bara hålla på med den haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0