Morgonpers

Nu har min semester tagit slut så nu sitter jag här i växeln igen och jobbar och sliter för mina pengar :P Haha så farligt är det faktiskt inte men det var en pers att komma till jobbet imorgon. Vaknade tidigt och hade en massa tid på mig att komma til jobbet, tänkte ta pojkvännens gamla moppe eftersom dte känns väldigt onödigt att ta bussen till jobbet när det ligger så nära nu. Har aldrig varit några problem med att starta den förut men imorse gick det fan inte!! Försäkte och försökte men skiten ville inte starta, försökte få tag på pojkvännen så han kunde komma ut och hjälpa mig, men inget väcker honom förutom en storm, lilla älsklingen :) Så jag fick storma upp där och väcka honom ur hans skönhetssömn så han fick hjälpa mig att starta den, så jag kom iväg, men då var det lite bensin så jag var orolig hela vägen att den skulle lägga av när som helst, men jag klarade mig :) Nu är jag bara orolig att jag inte kommer få igång den sen när jag ska hem igen , haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0