Jävla skit

Fucking fuck! Vi förlorade mot Spanien igår med 2-1, i dom sista sekunderna!!! Hur värdelöst är inte det, skit skit skit!! 1-1 hade varit bra, då hade vi iaf fått poäng, men nu måste vi vinna mot ryssland i nästa match för att komma vidare annars är det bye bye Sverige.


Min älskling åkte nyss till tyskland för att hälsa på sin familj, jag saknar honom redan :( Fats jag får väl skylla miog själv när det var jag som övertalade honom att åka, men jag tycker att han ska träffa sin släkt för det var så längesen, men du blir det jag som måste klara mig utan honom  tills på fredag :(

Fan nu vill jag börja jobba bara för att ha någonting att göra :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0