Jävla skit väder

Jävla skit väder det är idag alltså, regnet står som spön i backen och åskan mullrar som en galning, nu har man ju defintitivt ingen lust att åka in till stan där jag egentligen skulle möta Linda, men vi får väl se om det blir bättre väder så att man kan sätta sig på bussen in.

Fast jag hoppas att regnet lättar lite iaf så att jag kan gå iväg till Ica och hämta mitt paket från Yves Rocher och även köpa havregryn, haha jag är så sugen på havregrynsgröt även fast jag precis åt frukost, härligt kokta ägg med kaviar, ooh that´s lovely :)

Kommentarer
Postat av: Mariama

det har precis börjat regna här också:(

2008-06-16 @ 12:42:51
URL: http://thatismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0