Jävla hosta

Jobbet igen, idag var det ännu jobbigare att komma upp än igår, kan bero på att min älskling var hyperaktiv igår och vägrade låta mig sova för att ahn var uttråkad :P Haha. Plus att en hosta har hållit mig uppe hela natten, hostar fortfarande som en galning , är inte kul att hosta så här mycket, är hela tiden rädd att få en host attack mitt i ett samtal så istället låter jag helt föstoppad eller någonting för att jag har en host attack som sitter fast i halsen , hahahaha:P

Moppen startade igår iaf, nu har jag lärt mig hur man ska göra om den kånglar så där igen, det var iaf en jävla tur att jag lärde mig det :P Så nu kan jag glida runt på moppen hela sommaren, känner mig som 15 igen:) Härliga minnen, somrarna var lite bättre då dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0