Jag fick det

I got the job:)  Haha jag fick jobbet :D Kan knappt fatta det, känns så jävla bra, jag tog inte ens studenten för en evcka sen och jag har fått ett fast jobb i tryckbranschen! Känns helt sjukt underbart, är så jävla lättad också, nu behäver jag inte oroa mig för var jag ska få pengar ifrån efetr sommaren när jag inte jobbar i växeln längre.

Haha det tog mig typ 20 min att fatta att jag hade fått jobbet, dom sa att dom ville gå vidare med mig och jag bah jaha vad trevligt en intervju till då måste dom iaf tycka om mig hmhmhm , sne helt plötsligt skulle lön diskuteras och vi skrev på anställningsbeviset, hej och hå då började jag fatta att jag hade fått jobbet, satt bara och fånskrattade:P Så från och med den första september jobbar jag Lars och Lennart tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis hjärtesnuff :)

Jag började på mitt i måndags :) pusss

2008-06-11 @ 17:03:13
URL: http://ohneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0