It´s nine in the afternoon

så känns det iaf, känns som att den här eftermiddagen har varat i en hel evighet för faan!

Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar jag längtar efter er min kära.. stad? vill ju ner och shoppa jueee!! 

Min pojkvän svarar int på mina sms, varför gör han inte det ? Vad har han för viktigare saker för sig än att direkt kasta sig på telefonen så fort han få ett sms.. måste nog kanske rinag honom och fråga.. Tror ni att jag kväver honom ?
hmm...

Nej det får ahn allt stå ut med, han har aldrig kännt sig kvävd förut, men jag undrar nog vad han gör egentligen, brukar alltid svara på sms om han inte sover, och människan kan ju fan inte ligga och sova halv 3 på eftermiddagen.. måste nog ringa honom, han kanske ligger i ett dike och förblöder och kan därför inte svara för att händerna blivit så blodiga att mobilen bara glider ur händerna på honom.. nej nu blir jag orolig, måste nog springa iväg och ringa nu tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0