Imorgon gäller det

Fy fan imorgon är det dags!! Det jag har kämpat för i 12 år är äntligen här, självklart snackar jag om studenten!!
Just nu fixar jag med alla småförberedelser till imorgon, som t.ex just nu ser jag ut som en kvinna i någon tysk film( ni vet dom med tjocka svart ögonbryn) för jag håller på och färgar ögonbrynen för i mitt tycke var dom faktiskt lite för ljusa, hoppas dom inte blir för mörka nu haha :P Skulle vara jobbigt läge precis så hä innan studenten.

Om några timmar ska jag ut till Bälinge och fixa med utsmyckningen till släpet, hämta kl'nningen och så hos mamma, sen bär de av till Malin( som bor några hundra meter ifrån mig om man sneddar genom husen men det kan man inte så man måste ghå runt hela skiten och då blir det långt :P) Jag och Anna ska sova där hade vi tänkt så att alla kan hjälpa varandra i morgon bitt så vi blir så fina som möjligt :)

Idag var också en storstädningens dag, pojken min var trött på att se alla mina kläder slängda överallt så det blev en riktig storstädning, nu kan man ju faktiskt se att det är ett rum :P Trött som fan blev jag dock men det är bara bra för då kanske jag kans omna tidigt ikväll så att jag int är så trött imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Malin Öhneskog

Ring innan du drar till bälinge så möter jag dig vi bussen så drar vi hem till dig.. :) kissses

2008-06-04 @ 14:06:12
URL: http://ohneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0