I Love it

Har hittat en massa underbara skor inne på GoJane, en av mina favorit sidor nu faktiskt, mycket mycket snyggt där :O Köpte ju bl.a min studentklänning där som jag är otroligt nöjd med, och det är otroligt bra priser också, och dom skickar till hela världen, vad jag vet ligger dollarn fortfarande ganska lågt så det är bara att passa på och  beställa medans det är billigt :)

Jag hade ett litet urval av skor som jag hade förälskat mig i som jag tänkte visa men nu vill det tydligen inte fungera att ladda upp bilderna som jag tänkte i ett litet kollage men nu får jag väl lägga in bild för bild








Nu blev det ett långt inlägg men måste ju visa dessa godbitar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0