Hallå hallå

Godmorgon godmorgon dududududu, jag försöker sjunga lite så här på morgonkvisten :P

Idag blir det shoppa med Malin, hon är ju shopping galen den där kvinnan, och nu är det rea så då har hon små klädesplagg i ögonen istället för dollartecken haha. Men jag ska väl inte ljuga och säga att jag inte älskar att shoppa jag också(a) Fick ju 500 kr igår så nu ska här shoppas! Otroligt dumt av mig med tanke på hur dålig lön jag kommer att få på fredag, men jag fyller ju år på måndag så då blir det nog lite peningar :) förhoppningsvis..

Måste köpa tandkräm idag, fick klämma som inihelvete för att få en pytteklick med tandkräm imorse, så nu är det dags, går förbi Eden och köper där så kan jag köpa sånt där ansiktstvätts skum från Lóreal, mycket billigare där, är ju svindyrt inne på typ Åhléns 80 spänn minst! Inne på eden kostar den bara 50 :) Bra affär den där eden, ungefär som ÖB :)

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0