God Morgon

Ännu en dag på jobbet, självklart försov jag mig i morse! Vaknade 20 i 8(!!!!!!!!!!) och jag börjar jobba klockan 8. Då var det bara kasta sig ur sängen och hoppa i min nya fina blåa tupklänning som jag köpte igår på gina för det strålande priset 74,50 :) Är mkt nöjd med den, den är så enkel och skön att ha på sig.

Aja tur att min baby bor så nära mitt jobb, så jag raceade iväg med moppen och kom bara 6 min försent:)

Igår var jag ju som sagt på stan men min kära Malin, kom hem med min blåa klänning och så köpte jag bara en svart kofta, känner att det kan behövas lite när som helst :) Malin köpte en massa fina saker, lite klänningar och en assnygg jacka:) Jag kände att jag inte hade så mycket pengar igår, även om det fanns en massa som jag ville köpa så fick lägga band på mig, men är nöjd ändå, jag har redan huuur mycket klänningar som helst :P Men dom är ju så snygga och det är så skönt och glida runt i en klänning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0