Fy fan vad jag är bra!!

För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten för jag har tagit studenteeeeeeeeen!!! Fy fan vad jag är bra!!!!

Äntligen är studenten tagen, känns jävligt konstigt och osannolikt, jag har nog inte riktigt fattat att jag inte kommer komam tillbaka till GUC något mer för att gå på lektioner, det är nog som Malin säger att man kommer nog inte riktigt fatta det förrän man står där i augusti och börjar gå till jobbet istället för att gå till dammiga klassrum.

Har tyvärr inag bilder att lägga in från studenten just nu för jag hade ingen digitalkamera, dne fick jag på kvällen, asfin metallicrosa- me love:)

Flaket var det absolut roligaste på hela dagen, gled runt emd 9 st av älsklingarna från klassen, men det slutade emd att vi var 13 på flaket när vi stannade för en massa folk hoppade på i farten haha :D

Vi skrek oss hesa och var nersprutade med champagne och dyl när vi v'äl var klara, mend et var bara helt underbart.

Stackars lilla mamsen hon grät flera gånger i torsdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0