Zzzzz

Det blev upskjuten massage för mamma kom in på jobbet precis när jag skulle ha fika rast så jag fick umgås med henne istället. Stackarn var helt blåslagen, såg ut som hon hade blivit misshandlad för fan haha :P  Hon hade varit "lite" onykter efter en frillkväll nere i skåne och skulle cykla hem till huset, å kör hon på en jävla vildhare! Dom är helt galna där nere, så hon flög iväg och har sjukt stora blåmärken nu. Haha. 

Men snart är det iaf dags för lite massage, om ca 20 min, ska bli så otroligt skönt för jag är så jääävla trött just nu, skulle kunna falla ihop och somna, et är inte särskilt kul att vara så här trött på somrarna, det är ju nu mans ak göra saker på underbara sommarkvällar, men icke jag, jag orkar helt enkelt inte.. lite pissigt så där men men, nöjena får helt enkelt vigas åt helgerna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0