Whats the deal?

Okej jag skrev för typ 30 sek sen haha men jag måste bara fråga vad grejen med TH är ? Jag kan självklart förstå folk som gillar deras musik , men jag gör det helt enkelt inte, inte så att dom suger, det duger väl att lyssna på ifall dte kommer på radion, men deras musik känns så platt på något sätt, det finns liksom inget djup eller känsla, han tar liksom aldrig i när han sjunger, det är ingenting som jag får rysningar eller en speciell känsla av när jag lyssnar riktigt. Och dom är ju inte snygga, dom ser ut att vara 15 och sångaren ser ut som en tjej. Nej jag försår inte. Nu får ni inte tro att jag är anti alla som tycker om TH, alla har rätt till sin egen musik smak, och dom måste ju tydligen ha något eftersom så många fastnar för dom. men jag förstår helt enkelt inte bara.

Fast jag var världens största Westlife fan när jag var yngre(eller jag kommer alltid att vara ett stort fan av dom men att kuska runt land och rike för att se dom känns inte riktigt lika lockande längre) det kanske inte folk riktigt heller kan förstå ;)


Mina favoriter:)






You sexy, sexy man !

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Det är s vänner ska vara.

2008-07-14 @ 10:28:15
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0