Ursäkta

Ni får ursäkta mitt förra inlägg, det blev lite  frustration och ilska där, men jag är så trött på det håret, då speciellt färgen och att det inte går att göra någonting med det, ingenting syns överhuvudtaget. Längden gillar jag egentligen, älskar mitt långa hår, men jag står fast vid att det är otroligt jobbigt att ha så här långt och tjockt hår, tovorna är oändliga och tar verkligen en evighet att få ut ibland, men jag älskar mitt hår ändå, blir bara otroligt trött på den här jävla färgen som ingenting fastnar i, Så nu ka jag göra något åt det, Vad vet jag inte men ska förbi min frisör idag, eller snarare jag ska prata med en anna frisör på samma salong som tydligen ska vara bra på sånt här och se vad hon säger..

Men igen förlåt för utbrottet



Kommentarer
Postat av: anna

svar: haha jasså? jag älskar gladiatorsandaler :)

2008-07-03 @ 14:06:45
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0