Sooooooooommmar

Sooommar sommar och sol, havet och vinden har doft av kaprifol, sommar, sommar och sol, med en himmel så blå som viol!

Nu fick ni en liten glad sång av mig på morgonen:) Då blir ni glada va ? Jag är på ovanligt bra humör idag , kanske beror på solen, jag vet inte, men ett bar humör har jag iaf, hoppas inget samtal förstör det hela för mig.


Igår blev en konstig dag när jag kom hem, jag kommer hem till att 2 av älsklingens lillebrors kompisar sitter och spelar xbox, ååh tänker jag, jag som ville köra gudfadern. Helt plötsligt  blev det tyst där ute, yesss haha !! Går ut för att spela xbox(dom har som ett stort vardagsrum på övervåningen också där xboxet står) då var hela tvn avstängd, konstigt tänkte jag, snorungarna brukar ju aldrig stänga av den, jaja trycker på knappen på sidan och börjar leta efter gudfadern, efter ett tag inser jag att tvn inte är på, oj då jag hade tryckt av den på knappen på tvn fast jag trodde att det var vad de hade gjort för jag såg inte lampan lysa, trycker på sidan igen, nada, tryker på dosan, ingenting händer. Nehepp nu har dom gjort något med tvn, kollar sladdar allting, allt är i och är hela , suckar och börjar koppla ur xboxet för att ta in det på vårt rum istället. Då kommer lillen upp och säger att xboxet är trasigt, att hans kompis förstörde det. 1min senare kommer denne kompis mamma upp och frågar vad som hänt( märk väl att hon är från USA och bryter kraftigt på amerikanska och vissa ord kan hon inte alls och stackars lillen fattade ingenting ibland) Han säger att hennes  son och en kompis till satt oh spelade tv spel medans han var ute sen helt plötlsigt så hade xboxet slutat fungera, hur visste han inte eftersom han var ute och när han kom tillbaka fungerade inte xboxet, dom trycker på en massa knappar , sätter dte i olika uttag i huset, det händer inte ett smack. Då börjar hon säga, som att det skulle vara ett försvar till varför hon inte ska betala xboxet, att hennes son har ett xbox hemma och om han vill spela så kan han göra det hemma, ja men nu spelade han hos dom och inte hemma och om spelet är trasigt så får han väl stå för det. Sen börjar hon skylla på att A inte var hemma och J vet att han inte får vara där om barnet är ute. Nej men nu var han där fast A var ute. Sen börjar hon skrika på deras pappa, och han var huuuur lugn som helst och tillmötesgående, hon skrek om hur ha kunde låta ungar vara inne när inte A var där och lalala, men sakne var ju den att A var hemma när dom kom, sen hade inte han sett när A gick ut. Så han kan inte klandras för det utan var höll helt och hållet med henne för att hon skulle hålla sig lugn, hon ska vara glad, för istället för att bli arg och begära att hon ska betala ett nytt xbox för att hennes son haft sönder deras spel så säger han bara vi löser det, och den här kvinnan hade ett xbox 360 som dom skulle säga, "hur ska jag kunna sälja mitt xbox nu när jag måste betala för erat?"(tänk på en massa skorrande r och svängningar på orden) Ja men vadfan ge dom xboxet så förlorar du iaf inga pengar som du redan har kärring jävel. hade sån jävla lust att säga en massa saker till henne, mest att din son spelade xbox nu fats han har ett xbox hemma, han var här fast A inte var inne , hur väl han än viste att han inte fick det, så sluta komma med det som ursäkt, dte är absolut ingen ursäkt att han visste elle att han har ett xbox hemma, nu spelade han inte hemma och hade sönder deras xbox, deal with it. Sen kom dom iaf överens om att älsklingens pappa skulle få köpa deras xbox 360 för 650 kr, ungefär hur mycket mer värt det är än deras xbox live. Men sen när hon kommer med det så börjar hon skrika på sonis mamma och praktiskt taget kastar xboxet i händerna på henne. Sen gå hon runt på gårdarna och snackar skit om älsklingens familj, vad fan gör hon det för  Det var din jävla son som hade sönder xboxet, det enda hans familj gjorde var att vara trevliga mot dig, inte ett dugg arga eller skrek att din son skulle betala hela xboxet osv, dom hade kunna begärt vad som helst, nu begärde dom ingenting, hans pappa sa bara vi löser det.

Nej nu förstörde jag min egen dag för att jag blev så irriterad igen , jag hade verkligen velat säga den kvinnan ett sanningens ord, vågade bara inte riktigt stå och vara askaxig när älsklingens pappa var där haha :P Men kommer hon en gång till så ska hon fan få på moppo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0