Shopping idag :D

Idag blir det shopping med Malin :) Jag fick ett presentkort av henne i födelsedags present, eller jag har inte fått det än och hon vägrar berätta vart jag har fått presentkortet någonstans så vi får väl se vart jag kommer att få shoppa :) Kanske går runt lite och kollar på skor också(a) sen hade jag också tänkt att jag ska köpa lite läder och superlim och fixa till mina skor som är för stora, dom billiga pumpsen jag har kan man ju faktiskt lösa det själv med :)

Ska även gå förbi min frisör tänkte jag och höra med henne hur hon tycker att jag ska  göra med håret. Var inne på Ohlsons frisörer igår uppe på Gränby och dom tyckte att jag skulle göra ca 2 behandlingar med avfärgning och sen måste jag göra en färgning efter det, jag behövde bara 2 infärgningar eftersom jag sa att jag vill helt enkelt bara få det ljusare och sen kör jag resten med slingor. Hos dom skulle det kosta runt 1400, avfärgningarna var billiga , 500 kr för 2 ggr var billigare än jag trodde, men sen skulle färgningen kosta 900! Herregud, kan Sanne gå ut från sin frisöt utbildning så att jag kan klippa mig lite billigare! Eller snarare kan hon börja skolan igen så att jag kan gå förbi en torsdag och få det gjort gratis, herre min skapare. Men hon går ut om 2 år och skolan börjar om några månader, eller så gör jag det här ho frissan se får sanne göra alla slingor haha :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0