Pojkvännen

Jag blev utmanad att göra en lista med min pojkvän, snodde hennes lista ahha, men självklart blir svare annorlunda men här kommer det iaf.

Vad heter han: Soni
Vad har han för favoritfärg?: Blå, tror jag haha
Vad har han för ögonfärg?: Isblå blandat med lite grönt, er ganska läskigt ut ibland faktiskt :P
Klädstil: Jeans, baggy nu när jag tvingar honom haha, och oftast bara en t-shirt eller en snygg zip hoodie
Har han färgat håret nån gång: Yes, by me :)
Har han klippt sig någon gång: ja annars skulle han väl ha en jävla massa hår, rakad just nu, also by me ;)
Har han piercat sig: Yes,
Dricker han: Ja, helst whiskey av någon anledning:P
Röker han: Gjorde, men nu snusar han
Vad har han för mobil: Min mammas ericsson
Vad vill han bli när han blir stor: Polis
Vad har han för färg i sitt rum: Helvitt, ganska tråkigt faktiskt
Har han någon/några systrar: Amanda18 snart 19 och Sabrina/Bina 5
Har han någon/några bröder: Jupp Deni 22 och Adem 11
Vad är hans favoritmat?: Kebab, och alla sorters korv
Vilken mat hatar han?: Fisk
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa bil, garanterat, sne kanske vi skulle köpa ne fräsch lägenhet tillsammans också :)
Vad brukar han göra efter skolan: Gå dom 200 m hem haha umgås med mig, fast inte nu längre, nu bara fiskar han
Vad heter hans pappa och mamma: Ismet och Bukurije
Har han bråkat med nån någon gång: Ja gud ja
Vad brukar han göra på helgerna: Fiskar och går på vördelösa race haha :P
Vad har han för musiksmak: Dålig, skit techno, ahah nej skoja, han kyssnar mest på techno men lite reggae och hiphop smyger sig in också ibland :)
Hur/var träffades ni första gången?: Utanför donken i Uppsala
Hur gamla var ni då: Jag hade precis fyllt 15 och han blev väl 16 då. fast vi blev tillsammans 2 år senare.
Vad påminner dig om honom: Fiske, haha det enda han tänker på just nu :P
Vad var det första han sa till dig: Shu
Vad var det första du sa till han: Shu haha
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Vad vi gör och att jag blir arg på honom haha . Ne oftast info om vad jag gör ifall jag blir senare än vad jag sagt
Är han beroende av något?: Fiske, och glass.
Vad kallar du han: Älskling
Vad kallar han dig: Kärring, älskling
Tränar han: Nu var det väl ett tag sen, förut tränade han hela tiden
Hur länge har ni vart tillsammans: 1 år och 9 månader igår :)
Hårfärg: Ljusbrunt
När fyller han år: 19 juli
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Hmm.. rosor kanske, han skulle nog hellre vilja ha kakor :P
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Sexig, hjälpsam,  och han gör allt för mig :)
Vilket år är han född: 1988
Gillar du han?: Gillar, det kallas kärlek:)

Nu utmanar jag andra att göra samma sak :P

Kommentarer
Postat av: Sanna E

Eller hur :D

Det är storlek 37 ungefär.

2008-07-28 @ 14:05:43
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: sanna

Snygg blogg du har!



sv: Haha ja verkligen. Men jag är så jävla feg så jag ballar ur när dom börjar snacka om att kära upp ögat osv. Huvva, haha!

2008-07-28 @ 14:07:01
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv; hahah ja mena :p



nej, vi stannar där ;D låter allt vara osagt om henne. ;D

2008-07-28 @ 14:12:47
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Nicole

Svar: Visst har jag :) Men dina fobier är ju rätt normala gumman!

2008-07-28 @ 14:47:17
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: Sanna E

Ja sikken osis :p

2008-07-28 @ 14:57:01
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Nicole

Svar: Oj då! :o

2008-07-28 @ 14:57:35
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0