"Photoshop för internet"



Det här är vad jag sitter och pillar med just nu, har hittat en sida på internet som heter splashup, där dom har ett program som dom påstår ska vara "photoshop för internet"  Det är absolut inte lika avancerat som photoshop, vilket absolut har sina nackdelar, man kan inte göra all ändringar som man vill, bara små, men det är ju absolut bättre än paint haha. En till negativ sak är att man kan inte lägga in vilka bilde som helst, vet inte vad problemet är, alla jag har lagt in har varit jpg men vissa går helt enkelt inte. Men aja det kan ju vara något som hemsidan har fixat så att det inte ska gå och göra, visst kan jag datorer och så men så hi tech är jag fan inte haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0