Personlighetstest

Jag har gjort ett personlighets test, så här blev det



Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Kärriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, SYO-konsulenter, journalister, religionslärare.




Ja det här lät faktiskt inte så skoj tycker jag, lärare skulle jag ju aldrig kunna bli. Möjligtvis småbarnslärare för typ 7 åringar, eller också kanske som trycklärare på GUC, verkar assoft :) Men annars aldrig, tänk att vara högstadielärare, en massa uppkäftiga ouppfostrade snorungar som aldrig håller käften, jag vet ju själv hur jag var under högstadie tiden, sen att jag var en av dom värsta och det finns de som är mycket lugnare, men bara tanken på att vara lärare åt ungar som är som jag och mina kompisar var får mig att vilja spy. Jag skulle få sparken för att ha skrikit olämpliga saker åt ungjävlarna :P Hahah .
Och ingen annan av karriärerna var särskilt upplyftande dom heller, allt var tråkigt. Skribent är väl det enda som verkar kul. Måste ha gjort något fel på testet för så här tråkig kan jag väl helt enkelt inte vara som det där låter ?

Här kan ni göra ert eget personlighets test, skulle vara kul om ni skrev vilken karriär som skulle passa er och vad ni tycker om det :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Precis,ska nog göra testet om en stund.

2008-07-30 @ 11:13:33
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0