Morgon

Morrn morrn, sitter på jobbet igen, asjobbigt! Haha nej då det är ganska lugnt nu så det är inte så jobbigt, men kom tillbaka efter lunch så får vi se vad jag säger då haha :P


Var så jävla trött imorse, gick upp tiidigt för att duscha eftersom jag kände att jag inte orkade göra det igår kväll efter bion(var på Hancock, riktigt riktigt bra film, tycker alla ska se den :) ) och sen var det ju sex and the city vilket man måste se, så jag försakade min sömn för att kolla :) Hatar det sista avsnitte som var igår när Charlotte gifter sig, det är ett lyckligt avsnitt för att Charlotte gifter sig men sorgligt för att Carrie berättar för Aidan att hon har haft en affär med Big. Jag blir alltid lika ledsen när Aidan kommer efter bröllopet och står med tårar i ögonen och säger "I really loved you" . Ååh han är så söt då! Vill baar krama och trösta honom. haha :P


Dagens:
Humör: Väldigt bra med tanke på min sömnbrist.
Outfit: Svarta shorts från New Yorker, vitt linne från någon affär i båstad och svarta flats
Frisyr: Bara utsläppt idag efter duschen
Smink: Ingenting, orkar icke göra sådant på morgonen :P
Att göra: Åka ner på stan och köpa mig lite limpor, vilket känns lite drygt att åka hela vägen ner men men:P

Kommentarer
Postat av: Nicole

Svar: Okej! :)

2008-07-29 @ 09:38:56
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Snygg sida hörredu =). gjort den själv?

2008-07-29 @ 11:14:12
URL: http://bloggerman.blogg.se/
Postat av: liene

sv: hehe, okej. Jag vart rädd för att båda skulle dö jag.

Satc är bra!

Hoppas du får en fin dag:)

2008-07-29 @ 11:31:00
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0