Mitt problem är löst!!

Mitt skoproblem är löst. Som jag har skrivit tidigare så har jag väldigt konstig sko strl, eller konstig och konstig jag har helt enkelt 39,5, vilket självklart aldrig säljs förutom på sneakers : /, Peep toes fungerar alldeles utmärkt i strl 39 men med vanliga pumps är det lite väl litet, om det är stövlar så kan jag ha 40, då kan dom ju inte glappa. Så jag har sutit och funderat hur jag ska göra med mina förstora pumps därhemma som alla är i str 40 för dom känns bra när man bara provar en sko men sne när man går med båda så glappar dom bara haha. Så jag har ju funderat på att gå till en skomakare och sy in foder i bak så att dom blir  mindre, men det kostar ju en slant. Men jag gick iaf in på ett skomakeri igår och frågade hur mycket det skulle kosta då sa ha 150 kr, men han hade en anna räddning :D Det är som små klister grejer som man lägger in som jag inte kan komma på vad dom hette nu men dom såldes för det underbara priset av 28 kr :D Och man fick med ganska många så nu kan jag sätta i dom i alla mina pumps :D Mina skor (och lite av min ekonomi) är nu räddade:D

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha det med tette var ironi ;)

2008-07-08 @ 11:58:57
URL: http://ohneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0