Lista

Namn: Alexandra Maria Elisabeth Fredriksson(Snart läggs Wrangell till också)
Födelsedag: 30/6
Ögonfärg: Brungröna, dom skiftar i färg beroende på ljus och årstid;)
Hårfärg: Försöker bli blond:P
Längd: 172 cm
Högerhänt/vänster: Höger
Stjärntecken: Kräfta
Skostorlek: 39-40
Är dina föräldrar skilda: Dom var aldrig gifta
Sport: red förut, ska nog börja igen.
Helgdag: Fredag är det party, men även lördagar än underbara :) Söndagar är bara sorgliga :/
Årstid: sommar

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: Absolut
Blivit dissad: Aldrig, haha jo det har nog hänt någon gång , kanske..
Föreställt dej ditt ragg naken: haha självklart
Skolkat: Självklart, vi kallades för skolkrådet i skolan haha :P
Sovit utomhus: Ja
Sett en död människa: Nej
Använt droger: Ja
Retats: Haha allti.

THIS OR THAT
Cider/Öl: Öl is the shit, öl är sommar.
Pepsi/cola: Cola
Kärlek/sex: Känns som att dte är svårt med kärlek utan sex, men sex utan kärlek funkar ju faktiskt ;)
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött
Tv/film: Både och.
Gitarr/trummor: Gitarr är coolare, elgitarr alltså
Adidas/nike: Adidas och jag hör ju faktiskt ihop:P
Kinesiskt/mexikanskt: Kinesiskt
MTV/vh1: MTV

SENASTE/SENAST DU
Skrattade: För mig själv här på jobbet för en stund sen :P
Grät: För 2 dagar sen under bråk med pojkvännen
Filmen du såg: Hancock
Tuggade tuggummi: Kan stoppa in ett nu kanske.
Drog ett skämt: Haha hela tiden
Sjöng en sång:Igår tror jag.

HAR DU UNDER DEN SENASTEMÅNADEN
Druckit alkohol: ja
Rökt: Ja
Tagit droger: Nej
Kysst någon: Ja
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: Ja
Sovit tillsammans med någon av samma kön: Ja, fast bara sovit, få inte för er något nu :P
Bakat: Yes, glutenfritt bröd till min pojke.

Haha nör jag hittar sånna här listor hos andra bloggare så kan jag inte låta bli att göra dom, är så uttråkad på jobbet och det här hller mig sysselsatt i någon minut iaf :P

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: ja så ska man självklart inte skriva, det har du rätt i.

2008-07-31 @ 12:22:25
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: haha jaja. sånt händer.

vad gör du idag då?

2008-07-31 @ 13:05:36
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin

s: Hahhahaha okej:P ahah.. jadu, jag ligger här och glor:D

2008-07-31 @ 13:12:28
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0