Jävla skit morgon

Morgonen var lite kaos, hörde inte mobilen ringa, den lyckas alltid hamna i skarven mellan vattenmadrassen och sängstommen. Så jag hörde dne självklart inte, jag vaknade av att Sonis syster gick upp 5 i 8, panik! Och jag hade hela håret fullt av hårinpackning som jag sovit med, bara hoppa in i duschen och skölja ur det medans Amanda borstade tänderna haha :P

Sen hittade jag inga kläder, allt låg nerpackat i väskor och påsar, det var lite tjaffs med pojkvännen igår då hamnar kläderna lätt i påsar, och jag kände att jag inte hade orken , och absolut inet tiden, att börja rensa igenom och lägga in allt i garderoben igen. Så det var ett vilt letande där jag  helt enkelt fick ta det jag fick tag på.


Dagens:

Humör: Mycket bättre nu när jag har börjat varva ner.
Outfit: Vitt boxarlinne från H&M, svart hängselklänning från GT och otroligt trasiga leggings från Kappahl
Skor: Svarta flats, igen :P
Hår: Fortfarande fuktigt och utsläppt, oborstat och står åt 25 olika håll :P
Make: Ingen, hinner inte med sånt när jag försover mig :P
Att göra: Åka ner och köpa limpor, gjorde aldrig det igår. Sen, nada.


Fick precis veta att jag nu är uppbokad för jobb hela vägen tills jag börjar nya jobbet, känns skönt, då vet jag att jag får lön i september iaf :P  Fast jobbar bara halvdagar v.34. Mellan 12-17. Fast det känns ganska skönt det också, att få sova lite :P Måste bara låta bli att tänka på pengarna jag förlorar på att inte jobba på morgonen haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0