Jävla skit epilator

Jag har sparat håret på benen för att det ska bli tillräckligt långt för att jags ka kunna ta bort det med en epilator, men det funkar fan inte håret försvinner ju men inte fan är det borta i upp till 4 veckor tycker, eller nu kände jag på området som jag har gjort(ja jag har bara gjort lite för det tar en evinnerlig tid) och nu har dte inte kommit någon stubb faktiskt, Det kanke funkade nu då när jag lät håret växte ut, så jag ska försöka orka mig igenom båda benen ikväll då, men det tar sjukt, lång tifd och  gör jävlarns ont, speciellt på undersidan av vaderna :S Men jag pinar mig väl igenom det idag då, men funkar dte inte bra den här gången så rakar jag fan benen nästa gång.

Mina ben är fan inte snygga nu alltså, ser nästan gråa ut för håret, haha , det där borde jag kanske inte ha skrivit men ni kommer märka att jag pratar öppet och är ärlig om nästan allt :P



(Bild lånad från aftonbladet)

Så här kommer väl mina ben att se ut snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0