Jävla morgnar

Imorse försov jag mig, inte kul, ja kan inte börja kvart i 8! Jag vet att det bara är en kvart tidigare men det går verkligen inte att komma upp i tid, vaknade 20 över 7, skulle jag åka  kvart i 8 då fungerar det alldeles utmärlt för då går jag bara uopp, tvättar ansiktet och borstar tänderna, klär på mig och går. Mne om jag måste åka halv 8 då förstår ni kanske att det inte går så bra på 10 min :P Ibland vaknar ju ju i perfekt tid så att jag hinner sminka mig och så, som igår, han gå upp och duscha och allt, men idag gick det verkligen inte. Fast jag tycker att det är konstigt att jag försov mig idag när jag ändå gick och la mig relativt tidigt jämfört med natten mot igår. För igår blev det ingen gudfadern inte :P Vi åkte hem till Denise och Kroghan och grillade, sen drog jag och Denise iväg med moppen till Ica för att handla, sen började vi snacks och satt ute i 2 timmar haha. Stakars Soni var as arg när vi kom tillbaka för ingen av oss hade mobilen md oss och han trodde att dte hade hänt något när vi inte svarade, lilla älskade vännen :) Efter det var mina fötter som isbitar, det vars vinkallt ute, kan ju säga att det fan inte var kul att åkamoppe hela vägen hem sen, ändå så lånade jag ett par mjukisbyxor och en fleecetröja av Denise, haha jag måste ha varit assnygg igår, med vita mjukisbyxor md gammal svart hårfärg, kilklacksskor, svartvippkjol, en grå fleece tröja och en ljusbrun skinnjacka haha , I´m the sexiest motherfucker ever :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0