Jag vill ha photoshop

Jag vill ah photoshoooop! Har det varken hemma eller här, jag som är van att alltid sitta och knepa och knåpa i photoshop i skolan, nu kan jag inte, gaah jag vill ha en ny header, tycker om den jag har men efter att ha sett säkert 15 olika bloggar med samma blommor(nej jag gjorde inte blommorna själv, har inte den konstnärliga talangen, men jags ka försöka någon gång, bara jag får photoshop) så känns den inte så jävla rolig längre, och sen så är det alltid roligt med lite variation :)

Kommentarer
Postat av: Lia

ojdå shiet så konstigt :/ Jag kommer ihåg en gång när jag och en kompis till mig skulle titta på eva och adam mitt i natten. Så hostade någon från hennes rum, så hörde inte jag det så frågade hon mig om det var jag så sa jag till henne att hon typ inbilla sig :P sen en minut efter det hostde någon sånt rikigt högt.. höll också på att skita ner mig då haha.. sprang ut därifrån hahaha.

2008-07-10 @ 15:45:21
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0